SafeStore Auto

Automatisk selvbetjenings kundeboksanlæg, der giver kunderne adgang til deres værdier 24/7 uden ansatte fra banken.

Gunnebos kundeboksanlæg omfatter såvel traditionelle som automatiserede løsninger.

Gunnebos automatiserede løsning kaldes SafeStore Auto - en løsning som hjælper banker med at generere nye indtægter.

Muligheder for at øge indtægterne

Udover besparelser i bedre ressourceallokering og pladsbesparelser, giver en kundeboks med 24-timers tilgængelighed muligheden for differentieret lejeindtægt.

Derudover har en innovativ service en tendens til at tiltrække et bredere kundegrundlag og med flere kundebokse på den samme plads, er afkastet større end de traditionelle anlæg.

SafeStore Auto er et fuldautomatisk, robotstyret selvbetjeningssystem.

Kunderne har adgang til deres kundebokse døgnet rundt via en selvbetjeningsterminal.

Intet behov for nøgler og ansatte i bankfilialerne får mere tid til andre bankforretninger.

Pladsbesparende

Almindelige kundeboksanlæg kræver plads til at kunderne kan bevæge sig rundt i bokshvælvingen for at komme til deres bokse.

Et automatiseret og robotstyret kundeboksanlæg er pladsbesparende og rummer typisk flere kundebokse, blot på et mindre område, da robotten kun kræver minimal plads.

Placeringen af selve anlægget er meget fleksibel og produceres efter de lokale forhold og kan f.eks. placeret i kælderen på billigere m2, hvor selvbetjenings terminalen placeres i bankens lobby.

image image image image

Specifikationer

Key Specifications

  • Kundeservice
  • Mere profitabel forretning
  • Nye kundesegmenter
  • Rationel udnyttelse af rummet
  • Mindre tidskrævende for personale
  • Låsesystem: Et selvbetjent kundeboksanlæg har mange sikkerhedsniveauer. Kunden skal først identificeres for at kunne komme ind i rummet, hvor terminalen er placeret. Derefter skal kunden påny identificere sig med en kode samt evt. biometri for at aktivere terminalen, for til sidst at åbne kundeboksen med en personlig nøgle.

Kontaktinformation